Recensioni Tradeolocity

Miglior broker di opzioni binarie 2020:
  • BINARIUM
    BINARIUM

    Il miglior broker di opzioni binarie!
    Allenamento gratuito!
    Ideale per i principianti!
    Ottieni il tuo bonus di iscrizione!

7 Binary Options

Tradeolocity è un’ottima piattaforma di trading online delle opzioni binarie che funge da passaggio tra i clienti e i mercati finanziari. Offre intelligenti opportunità di investimento per gli investitori dando loro accesso ad un’ampia scelta di mercati in tutto il mondo.

Il trading binario è stato reso più semplice da Tradeolocity attraverso la sua semplice piattaforma che permette ai clienti di negoziare sui loro investimenti e controllare i loro rischi di generare profitti e perdite. 7 Binary Options raccomanda ampiamente Tradeolocity per i nuovi investitori e gli operatori più esperti.

Informazioni di base:

Online dal: 2020
Giurisdizione: Isole Vergini
Software: Tradesmarter
Rendimento Max: 85%
Bonus: 100%
Deposito Minimo: $200
Investimento Minimo: $5
Investimento Massimo: $5000
Valute: USD & EUR & GBP
Mobile: Yes
Paesi: Tutte le nazioni esclusi gli USA

– Ottimi Rendimenti
– Bonus di deposito redditizio
– Ritiri rapidi
– Facile da usare

Contro:

– Servizio clienti solo in inglese

7 Binary Options Rating:

i Bonus

Tradeolocity dispone di molti bonus per coloro che negoziano con le opzioni binarie ed utilizzano la piattaforma. Possiede bonus di benvenuto nel momento dei un deposito iniziale di un determinato importo in base all’account. L’account iniziale riceve un bonus di iscrizione del 30%, l’account pro del 50% e l’account VIP del 100%. C’è anche il bonus di rideposito, che rideposita una determinata percentuale del valore del deposito.

Vincite Massime

Quando fate trading su Tradeolocity, i profitti dipendono dal rischio che siete disposti ad assumere. L’investitore da 60 secondi può guadagnare l’80% di profitto in 60 secondi. Il trader Strategix può ricavare un profitto tra il 70% ed il 500%. Tuttavia, potete controllare il vostro rischio utilizzando Risk o l’assicurazione Meter che vi garantisce al 30%.

Tipi di account

La piattaforma di trading delle opzioni binarie dispone di tre tipi di account. C’è l’account iniziale che viene valutato da 250 a 999 dollari, l’account pro con un valore compreso tra 1000 e 9999 dollari e quello VIP che va dai 10000 dollari in su. Ciò permette di selezionare l’account da utilizzare a seconda del valore degli investimenti che desiderate fare. Il musulmano possiede un account trading islamico che è compatibile con Sharia.

Gli Asset

Gli asset negoziati sono valute, azioni, materie prime ed indici. Il trading delle valute può avvenire tra due valute come Euro e Sterlina Britannica. Nello stock trading, sono presenti stock di diverse aziende come Amazon, Apple e Barclays. Le materie prime scambiate sono i futures di rame, oro e gas naturale. Alcuni degli indici negoziati sono il CAC 40, il Dow Jones e il Dubai.

Metodi di deposito e prelievi

Dopo aver creato un account, depositare il vostro denaro è facile. Vi basta cliccare sul pulsante di deposito dei fondi e poi selezionare il metodo di pagamento. Può essere fatto con carta di credito, carta di debito, bonifico bancario o eWallet. I prelievi vengono eseguiti utilizzando lo stesso metodo del deposito. Prelevare tramite la carta di credito richiede di aver fatto un deposito con la stessa carta. Un ritiro impiega 2 giorni lavorativi per essere elaborato e, una volta approvato, i fondi impiegano da 3 a 10 giorni prima di arrivare sul conto. L’importo prelevato non deve superare l’importo depositato. L’importo aggiuntivo viene ritirato tramite bonifico bancario.

Servizio Clienti

Tradeolocity possiede un supporto clienti pronto a prendersi cura di tutte le domande e le esigenze di trading dei clienti. Le squadre sono composte da un servizio clienti multilingua disponibile 6 giorni a settimana. Possono essere contattati tramite telefono, email e chat.

Schermate

Informazioni Aggiuntive

Servizio Clienti: Inglese / Live Chat / [email protected] / Telefono: +44-203-432-2001
Lingue: Inglese, francese, tedesco, arabo, spagnolo, portoghese, italiano, russo, svedese, coreano, cinese e giapponese
Opzioni di Trading: Valute & Azioni & Indici & Materie prime
Tipo di Opzioni: High/Low, 60 secondi, Above/Below, Touch/No Touch e Range
Tempo di scadenza: 30 sec / 60 sec / 2 min / 5 min / 15min / 30 min / 1 ora / fine giornata
Depositi e Prelievi: Visa, Mastercard, Bonifico Bancario, Skrill Moneybookers, iDeal, Maestro, Visa Electron, Ukash, WebMoney, Bank transfer
Tempo di Prelievo: 2-3 giorni bancari
Account demo: Si

Travelocity – Bargain Travel Forum

    Browse forums
  • All

Does anyone have any recent reviews for booking with Travelocity? Any problems, complaints, compliments. This will be our first time booking a trip to Cancun with them and want to make sure they stand behind their product.

162 replies to this topic

Please do not book through Travelocity. You’ll be saving yourself a lot of grief that can be avoided. I just got off the phone with them and this has got to be one of my worst experiences ever and we travel a lot! I booked a flight for a family member and received a confirmation email. Few hours later, I received another email stating that I need to call Revenue Protection Department to verify my purchase. Ok, I called and spoke to an Indian rep named Clement. I have Indian friends who are great but it’s not great when you sound inexperienced, can’t speak fluent English, mumbles constantly and your idea of security questions amounts to my name and the traveler’s name and was told, “You’re good to go”. I never received the email confirmation after that call as promised. Called back the actual number on Travelocity.com and had an Indian rep who promptly told me that I still wasn’t verified and I have to speak to the Revenue Protection Department. I told her I just spoke to them and she said she has to transfer me because they are the only ones who can help me. Spoke to another Indian called Jake from Revenue Protection Department. Mumbled again, broken English, couldn’t answer my questions and asked me my name and traveler’s name and said, “You’re good to go” and again, no email as promised. By this time, it’s already been an hour. I called the main number again and asked for a manager or supervisor and found out that I received an Indian “Senior Agent” named Harry. I asked him for his “real” name, he kept on insisting it was Harry. I said politely (though I was about to scream. ) that you are obviously indian so you must have an Indian name and he finally mumbled his name and I worked it out with him for at least a few mins before getting, “Hitesh”. I told him I wanted to speak to a supervisor and he transferred me to one who again, an Indian who couldn’t speak proper English and while i was trying to address my concerns about Travelocity’s lack of service and competence, he kept interrupting and asked, “But you got your confirmation email already, right?” But that’s beside the point, why tell your customers you’re “good to go” when obviously I’m not? And if things couldn’t get any worse, he hung up on me while I was speaking half-way. I am NEVER EVER going to use Travelocity again.

thank you so much!! we had already decided not to go with them, but you made me feel we made the right choice.

I have been using blind bidding for nearly ten years and this is the first problem I have had. Short version.

Booked 3-Star for 6 nights Top Secret Hotel 4 months ahead of travel. $300 plus purchase

Got Days Inn. Every other Days Inn in the area was 2-Star

Immediately called 3 or 4 times tried to cancel. Was assured it had been remodeled and was 3-Star.

Took the trip – clean, OK, but NOT 3-Star

Returned checked site was now 2-Star.

Miglior broker di opzioni binarie 2020:
  • BINARIUM
    BINARIUM

    Il miglior broker di opzioni binarie!
    Allenamento gratuito!
    Ideale per i principianti!
    Ottieni il tuo bonus di iscrizione!

Have called, emailed, getting the runaround.

Have been offered $50 credit and $25 Credit.

Does anyone have a “Top Secret” way to get this resolved :)

Trip.com Reviews

10,228 • Great

Write a review

Write a review

Reviews 10,228

Trip.com was unable to reschedule my flight on time and I lost my money

Don’t book through trip.com. Poor customer experience and bad ethics.

If you need to do a reschedule of your flight (which is very common with airlines changing their flights due to covid19) you won’t be able to do it and you will lose your money.

I booked a flight on IndiGo (India) and couldn’t change my ticket, even with the booking number, because you need the agency (trip.com ) to do id on your behalf.

I contacted trip.com before my actual flight and they were totally unresponsive. One month later they answer that they can`t help me because I lost my flight.

I had tried multiple times to explain the situation (I have the support of all the emails sent and of the policy of Indigogo) but trip.com just ignore my message and sends me back an automated message with the same text. It is a copy-paste of the same messaging in which they don’t take into account the information I provide.

Avoid booking through trip.com and wasting your time dealing with their poor customer service.

Like many others i too have been taken…

Like many others i too have been taken for a ride by Trip.com. I have been waiting for a refund since 10 March 2020, and after contacting the them (too many times) are now being told they are waiting for the airline to refund to them. I know this is not true as i have, in writing, that the airline has refunded to Trip.com. I am not sure if a can pursue a Shanghai company through the Australian consumer protection system VCAT. Does anyone know.
I would appreciate your advice.

I am sorry for any inconvenience you have encountered on your reservation. Definitely, this is not the service we expect you to receive from our side. As you might be aware, unfortunately, due to COVID-19, it caused unprecedented demands on airline and our customer service teams especially refund process is taking longer than usual. Rest assured that your concerns will be addressed accordingly. Your patience is appreciated.

Refund processing..So long to process…

Refund processing..So long to process refund. Need the money badly to rebook a ticket but it seems need to wait more longer.. Kindly expedite refund processing for booking number# 11278523195.. Kindly give us timeline ,so we will know what’s our next
step for the missed flight.

I am sorry for any inconvenience you have encountered on your reservation. Definitely, this is not the service we expect you to receive from our side. As you might be aware, unfortunately, due to COVID-19, it caused unprecedented demands on airline and our customer service teams especially refund process is taking longer than usual. Rest assured that your concerns will be addressed accordingly. Your patience is appreciated.

Gaby quickly solved my problem

Gaby quickly solved my problem, got my refund in just a day. Good service

Where is my refund (5 months waiting)

This happened five months ago before the covid 19
I had flight from KL to hua hin that was delayed and I had to reach my destination on time so under the advice of air Asia staff they asked me to buy an earlier flight and request a refund of the initial flight
Because it’s air Asia policy that if a flight was delayed and you couldn’t board you will receive a refund since it was not your fault
Now it’s been 5 months I’m waiting to receive this refund from trip.com yet nothing yet each time the make an excuse like we are working on it or the person working on the cases quite or changed or something
There ultimate goal is for me to forget and for them to screw me up and not issue a refund
This not going to end well I’m ready to go legal

I am sorry for any inconvenience you have encountered on your reservation. Definitely, this is not the service we expect you to receive from our side. Flight refund/change policy is normally based on the ticket policy of your booking. During this special situation, the airline change/refund policy will be followed as per our agreement with the airline company. Rest assured that your concerns will be addressed accordingly. Your patience is appreciated.

Trip refuse to even acknowledge that I am due a refund

Like so many others on here Trip refuse to refund our fares for flights claiming that their hands are tied by Air New Zealand’s policy of only giving vouchers.
These by the way would be of no use to us because these flights were for a once-in-a-lifetime, 30th anniversary trip to NZ and we don’t plan any other inter-continental travel in the foreseeable future.

Anyway, upon hearing their claim that Air NZ would not give refunds I got Air New Zealand to mail Trip their refund policy showing that I was entitled to a full REFUND, no mention of vouchers.
Next they claimed that my flight hadn’t actually been cancelled – so I got the airline to mail Trip with proof that my flight had been cancelled, by the airline.
Still the same robotic refutal both by the agents I spoke to and in their ensuing email.

I realise that times are hard, and I realise that Trip (and me by the way) are struggling financially but what I find egregious is that they are demonstrably lying to me.
Even if I could use vouchers I would be very cautious of taking any voucher from them because I can no longer trust a word they say.

By the way, unknown to Trip, due to having been stranded in New Zealand for 4 weeks which resulted in my buying several NZ->LHR flights which were cancelled, I had another cancelled New Zealand flight refunded to me by Air New Zealand within days, so I know all about their refund policy!
I also have a refund in the pipeline from Aeroflot!

Trip are proving tiresome.

I am sorry for any inconvenience you have encountered on your reservation. Definitely, this is not the service we expect you to receive from our side. As you might be aware, unfortunately, due to COVID-19, it caused unprecedented demands on airline and our customer service teams. Flight refund policy is normally based on the ticket policy of your booking. During this special situation, the airline special refund policy will be followed as per our agreement with the airline company. Rest assured that your concerns will be addressed accordingly. Your patience is appreciated.

asked for a refund at the end of March…

asked for a refund at the end of March 2020. Was promised that i am guaranteed a refund and that they liaise with the airline directly. Received an email today asking me to contact the airline myself in order to process the refund when I was promised they would get it sorted, called them and was told they were unsure if I can get my refund. very disappointed with the customer service. Never will I make another booking under Trip.com again.

I am sorry for any inconvenience you have encountered on your reservation. Definitely this is not the service we expect you to receive from our side. As you might be aware, unfortunately, due to COVID-19, it caused unprecedented demands on airline and our customer service teams. I’ve contacted you directly to get your booking details for further assistance. Flight refund policy is normally based on the ticket policy of your booking. During this special situation, the airline special refund policy will be followed as per our agreement with the airline company. Rest assured that your concerns will be addressed accordingly.

Trip.com refuses refund money for canceled flight.

I have bought a flight ticket via trip.com.

They are working as an agency and mediator with the Airlines.
They also state that they provide booking guarantee and will refund money in case the flight is canceled.

So my flight has been canceled by the Virgin Australia and trip.com refuses to give me refund. They offers to give me a voucher which is usable only with same Virgin Australia airlines. They could not provide any proof like agreement or policy that I am not eligible for the refund and gives a templated response without concrete explanations.

An advice for others in the same situation:
The only way to get the money back is to make a chargeback via your bank of the card you have used to make a purchase.

Reply to trip.com reply:
It is actually totally the same message I get every time from their support. They don’t bother go any further into details and can’t give a concrete explanation why their booking guarantee cannot be applied.

I am sorry for any inconvenience you have encountered on your reservation. Definitely, this is not the service we expect you to receive from our side. As you might be aware, unfortunately, due to COVID-19, it caused unprecedented demands on airlines and our customer service teams. Flight cancellations made by the airline company is not within our control and the ticket policy provided by the airline company will normally be followed in these special circumstances. Rest assured that your concerns will be addressed accordingly. Your patience is appreciated.

Excellent Support from Richard – Trip.com

I´d like to acknowledge the wonderful support received from Richard and Trip.com after a issue with a flight during this corovirus crisis. The passagenrs could not get the flight due to the pandemy and the tickets were non refundable, but Trip.com through Richard support decided to reimburse all the amount spent on the tickets due to coronavirus crisis. I´d like to thank Richard and Trip.com for all the support and for that decision. This decision shows that Trip.com is really looking for customers satisfaction and for better solutions in their business! Thanks and best regards. Ronaldo C. Freire.

I know I should not trust trip.com

Ha, I know I should not trust trip.com at the very beginning, but we only have limited options at that moment due to the flight cancelled, and we needed to go home. We booked the flights from Helsinki to Hong Kong operated by Finnair and Singapore airlines. And eventually, the flights had been cancelled.
We made another booking with the airline website directly, because we realized that it is better than wasting our time on trip.com. The customer service is not actually providing any services.
Now, I am still waiting for the refund. These liars promised that I can get my money back in ten working days. Ten working days gone, and I got nothing. Very disappointed.

I am sorry for any inconvenience you have encountered on your reservation. Definitely this is not the service we expect you to receive from our side. As you might be aware, unfortunately due to COVID-19, it caused unprecedented demands on airline and our customer service teams and refund process is taking longer than usual. Rest assured that your concerns will be addressed accordingly.

AFTER 30 DAYS NO REFUND

I have an awful experience with trip.com. I did two bookings from New York to Sri Lanka and they sent me a mail around one month ago saying that the flight is cancelled due to the Coronavirus situation. They said they are going to refund me within 10 days, but nothing; then they said within 30 days. After 30 days when I called they said it’s going to be more than another 30 days. I don’t want to wait 2 months to get my money back.

I am sorry for any inconvenience you have encountered on your reservation. Definitely this is not the service we expect you to receive from our side. As you might be aware, unfortunately due to COVID-19, it caused unprecedented demands on airline and our customer service teams and refund process is taking longer than usual. Rest assured that your concerns will be addressed accordingly.

THE REFUND THE AIRLINE PAID BUT NEVER CAME? WHERE IS IT? THE MYSTERY CONTINUES.

At first, they said 12 days, then when that came, they said 20 days. Now, they are saying 30 days. When am I going to get back my refund THAT THE AIRLINE CONFIRMED THEY GAVE THEM?!

I have been a loyal customer of Trip.com and after all those years of trust, everything is shattered.

I am sorry for any inconvenience you have encountered on your reservation. Definitely this is not the service we expect you to receive from our side. As you might be aware, unfortunately due to COVID-19, it caused unprecedented demands on airline and our customer service teams and refund process is taking longer than usual. Rest assured that your concerns will be addressed accordingly.

DISGUSTING CUSTOMER SERVICE

NOT A HAPPY CUSTOMER
Reading all the other reviews, I realise I’m not the only one.
I had planned to meet my family in New York to fly home. My one way ticket has been confirmed by Singapore Airlines to be credited/open ticket but Trip.com have told me they can’t change the flight path, only change the date.
As I am already home due to COVID-19, I no longer need that flight. I am disgusted that Trip.com aren’t able to give me a credit seeing as Singapore Airlines have confirmed I’m eligible for the credit.
Can’t believe Trip.com would penalise their customers during these challenging times.
STEP UP TRIP.COM AND DO THE RIGHT THING IF YOU WANT TO STAY IN BUSINESS

I am sorry for any inconvenience you have encountered on your reservation. Definitely this is not the service we expect you to receive from our side. As you might be aware, unfortunately due to COVID-19, it caused unprecedented demands on both airline/hotel and our customer service teams. I’ve contacted you directly to get your booking details for further assistance. Rest assured that your concerns will be addressed accordingly.

Not taking the right steps with airline to get a refund for cancelled flights

Booked flights with Latam for a trip to Argentina from London. Made two bookings, one with trip.com and one with another online travel agency.
The other travel agency took the necessary steps, chasing latam for refund and finally confirmed that Latam is refunding my flights, but Trip.com is not doing the same, and only offering rebooking.
Terrible customer service and handling of situation.

I am sorry for any inconvenience you have encountered on your reservation. Definitely this is not the service we expect you to receive from our side. As you might be aware, unfortunately due to COVID-19, it caused unprecedented demands on both airline/hotel and our customer service teams. I’ve contacted you directly to get your booking details for further assistance. Rest assured that your concerns will be addressed accordingly.

Thieves

Cannot understand how a company can tell you “your money will be refunded to you in 10 days”. One month later. No refund.

You cannot keep people’s money from them. Three days after the flight was cancelled, the money was taken out of my account. That didn’t need to happen!

It’s been a month now. I want my money.

I am sorry for any inconvenience you have encountered on your reservation. Definitely, this is not the service we expect you to receive from our side. As you might be aware, unfortunately, due COVID-19, it caused unprecedented demands on both airline/hotel and our customer service teams. Rest assured that your concerns will be addressed accordingly. Your patience is appreciated.

Estelle is very helpful

Estelle is very helpful, thanks for resolving my issue.

Like many people I’ve been screwed over…

Like many people I’ve been screwed over by trip.com recently. Same story, flight canceled due to covid, airlines policy is to refund or give credit. Trip.com says otherwise, gives excuses about “middle men ticket agents” not being able to contact the airlines, or that the airlines policy doesn’t apply. All BS! I’ve spent hours on multiple phone calls with them starting 2 weeks before flight departure and still getting the run around. I’ve talked to the airline and 100% I get a travel voucher. It is appalling that trip.com is taking advantage of people right now. They are making every effort to hold onto people’s refunds for themselves. Stealing from your customers to stay in business is not a smart move Trip.com. Doing it during this crisis ads a level of immorality that I hope you don’t survive from.
Sincerely,
Tell all your friends

I apologize for any inconvenience this has caused you. We can definitely help to check again on your refund request. The recent developments relating to COVID-19 are causing unprecedented demands on both hotel and our customer service teams. I’ve contacted you directly to get your booking details for further assistance. Please respond at your convenience.

AIRLINE GAVE A REFUND, AND TRIP.COM REFUSES TO PASS THAT ON

I called QATAR AIRWAYS – they said I’m entitled to a refund FOR CANCELLING MY FLIGHT. But trip.com refuses to give that refund! I SHOULD HAVE JUST BOOKED DIRECTLY FROM THE AIRLINE.

What happened to this company!? I used to be an extremely loyal customer but ever since the C-Trip Acquisition its gone down the drain.

WHY DOES YOUR POLICY DIFFER FROM THE AIRLINE TRIP.COM!?

I apologize for any unpleasant experience you’ve encountered. Definitely, this is not the service we expect you to receive from our side. Cancellation or refund policy is based on airline’s ticket policy and if airline did inform that they will provide a full refund, there is no reason for us not to provide this on our side. I’ll further look into your concerns and we will contact you directly regarding your refund request.

1 star is far to high for these criminals

1 star is far to high for what these fraudsters deserve.
Booked with trip.com 3 times and been stung by them twice.
Recently booked multi trip flights because they offered “self transfer guarantee” and state ” we will get you to your destination or refund all unused flight segments”
This is a lie, first flight cancelled, they never arranged a new flight, never responded to my query through their chat, i have argued with them for over 2 weeks and just get the same rubbish replies.
Book through the airline in the future. Had 3 other flights cancelled and every airline has refunded in full, Qantas, virgin, and air new zealand. Dont use these criminals.
Anyone having issues with them should contact your bank to get a chargeback to your card and report them to the commerce commision for their fraudulent, missleading, business practices.

I regret to learn about the inconvenience you have encountered on your booking. Definitely, this is not the service we expect you to receive from our side. As you might be aware, the recent developments relating to COVID-19 are causing unprecedented demands on both airline and our customer service teams. Rest assured that your concerns will be address accordingly. Your patience is appreciated.

I wish I could give them minus stars

I wish I could give them minus stars. This company is a joke. Please never even bother to open trip.com. useless customer support who only speaks up like a written text. We abide airline rules and blah blah.
They booked my ticket with change of flight then cancelled both, the original booking and the new one. I worked it out myself by going to the airport on flight day and getting it fixed. Next I booked with them another flight and they cancelled the ticket within one hour and charged me. Refused to refund as again they “abide” with airlines rules. What the F you have internally that you follow? If airline cannot cater the request, the flights should NOT show up on your website. SIMPLY STAY AWAY FROM THIS CRAP TRIP.COM.

I am sorry for the unpleasant experience your encountered. Definitely this is not the service we expect you to receive from our side. Indeed airline’s ticket policy will be followed for any cancellation or change request during this special situation. I’ve contacted you directly to get your booking details for further investigation and you may respond at your convenience.

Miglior broker di opzioni binarie 2020:
  • BINARIUM
    BINARIUM

    Il miglior broker di opzioni binarie!
    Allenamento gratuito!
    Ideale per i principianti!
    Ottieni il tuo bonus di iscrizione!

Come iniziare a fare trading di opzioni binarie
Lascia un commento

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: